
Een dag in het leven van Kawtar Janati, consulente bij Reflex
We spreken met Kawtar Janati, zij is nu 2 jaar consulente bij Reflex Healthcare People. Kawtar houdt van de contacten met opdrachtgevers en uitzendkrachten. Voor haar staat het buiten kijf dat achter elk verzoek van een klant ook mensen, patiënten zitten.
Hoe ben je bij Reflex terechtgekomen?
Ik heb communicatie gestudeerd en werkte in de mode-industrie voordat ik bij Reflex begon. Mijn start bij Reflex was een beetje toevallig. Een kennis die in de medische wereld werkt, had me laten weten dat Reflex mensen zocht. Ik solliciteerde direct, het was een goed gesprek en ik vond het meteen leuk toen ik aan de job begon.
Hoe verloopt een week als consulente bij Reflex ?
Over het algemeen nogal hectisch. Er zijn altijd onvoorziene gebeurtenissen, het is vaak haasten en je moet echt doorwerken. We doen meestal meerdere dingen tegelijk en dat vind ik leuk. We zijn constant aan de telefoon en behandelen veel e-mails.
Wat vind je leuk aan je job?
Verschillende dingen zijn leuk: ten eerste de menselijke kant. Achter elk verzoek van onze klanten staan patiënten. Ik wil heel graag oplossingen kunnen vinden voor die patiënten, klanten én voor onze uitzendkrachten. Op die manier contact hebben met onze klanten en met onze uitzendkrachten, daar hou ik van. En ook van het dagelijks "matchen" tussen het verplegend personeel en de instellingen. Tenslotte is het ook fijn om een commerciële kant te hebben in onze functie. Dit loopt vooral via bezoeken ter plaatse bij de klanten, waardoor we voor een meer persoonlijke benadering kunnen zorgen.
Wat maakt Reflex uniek als organisatie?
We zijn een kleine familie met de collega's op kantoor en een grote familie met onze uitzendkrachten erbij. Bij Reflex zijn we allemaal veelzijdig en werken we volledig autonoom. We zorgen voor een goede opvolging van elke aanvraag van elke klant.
Waarom zouden verpleegkundigen en zorgkundigen bij Reflex moeten komen?
Voor onze familiale waarden. We hebben een uniek contact met iedereen. We doen heel erg ons best om rekening te houden met de wensen van de verpleegkundigen en zorgkundigen.
Reflex is ook gekend in de sector van de medische interim en er wordt veel over ons gepraat in de instellingen, wat ook verpleegkundigen en verzorgenden motiveert om zich bij ons in te schrijven. De inschrijvingen zijn voor het grootste deel afkomstig van mond-aan-mond reclame via een persoon die al bij ons is geregistreerd.
Waarom moeten ziekenhuis en rusthuizen klant worden bij Reflex?
Onze snelheid van reageren en onze goede communicatie worden vaak genoemd door onze klanten. We werken zeer sterk probleemoplossend. En net als bij de uitzendkrachten werkt mond-tot-mondreclame ook bij instellingen heel goed.