Administration en ligne

Notre bureau social situé au sein même de notre agence se fait un point d’honneur à  effectuer les payements de vos salaires quotidiennement et de répondre à vos questions administratives en direct.

La procédure à appliquer pour que votre compte en banque soit au plus vite alimenté est simple :

Ma première obligation pour être payé en temps et en heure ?

Munissez-vous toujours de nos bons de prestations ! Sans ceux-ci dûment remplis, nous ne pourrons effectuer le traitement de vos prestations.

Nog sneller uitbetaald worden

Hoe vul ik de prestatiebon in?

De volgende zaken zijn verplicht :

  • Een bon per week en per dienst die volgende zaken vermeldt :
    • Naam en voornaam.
    • Naam van de klant en afdeling.
    • Datum van de prestatie, aantal uren, pauzemoment en totaal netto gepresteerd.
    • Aantal kilometer tussen je woning en je werkplaats.
  • Handtekening van een verantwoordelijke

Hoe verstuur ik de bon?

Drie mogelijkheden :

  • Kom langs op kantoor: altijd fijn om je te zien!
  • Per post opsturen naar het kantoor in Ukkel.
  • Of nog eenvoudiger, neem een foto met je smartphone of scan het in en stuur per email naar social@reflexhealthcare.be.

Als we dit voor 12u krijgen, dan kunnen wij de volgende dag al betalen (afhankelijk van de bank).

Nog vragen?

Contacteer ons! Administratie Reflex:
02/379.91.91 van 8u tot 17u

Catherine, Dominique en Sandra beantwoorden met plezier al jouw vragen!

Deel dit artikel: